Veelgestelde vragen
Veelgestelde Vragen (FAQ) – Nivora
1. Levertijd – Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Onze gemiddelde levertijd bedraagt 5–15 werkdagen na verwerking van je bestelling. De verwerking van de bestelling duurt meestal 1–3 werkdagen. Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen) kan het iets langer duren.
2. Verzendkosten – Is verzending gratis?
Ja! Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen binnen België en Nederland.
3. Retouren – Hoe werkt het retourbeleid?
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
-
Stuur ons een e-mail via Rasim.shop1@gmail.com met je ordernummer.
-
Retourkosten zijn voor de klant, behalve bij defecte of verkeerd geleverde producten.
-
Na ontvangst en controle storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug.
4. Bestelling volgen – Krijg ik een track & trace-code?
Ja. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je (indien beschikbaar) een track & trace-code per e-mail.
5. Contact – Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons bereiken via:
-
E-mail: Rasim.shop1@gmail.com
-
Telefoon: 0470 11 54 02
-
Adres: Leirekenstraat 14, 9310, België
6. Waarom duurt verzending soms wat langer?
Wij werken met externe leveranciers (dropshipping). Hierdoor kan de levertijd iets langer zijn dan bij traditionele webshops, omdat de producten rechtstreeks vanaf de leverancier naar jou worden verzonden.
7. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de meestgebruikte betaalmethoden voor België en Nederland, waaronder:
-
Bancontact
-
iDEAL
-
Creditcard (Visa/Mastercard)